نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

نگارجون عشق مامان و بابا

مامانی و کلاساش

1390/7/15 1:17
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونی گل خوشگلم حدودا ساعت ١ بامداد شما خوابی niniweblog.com                                                                                                              گلم از شنبه کلاسای زبانم شروع میشه نیشخندبا اجازت می رم کلاسخجالت .شما هم این یک ساعت می ری مهد گلم اگه مامانی پیشمون بود هیچ وقت راضی نمی شدم بری مهد اما شرایت من و تو یه کم فرق داره

گلم راستی چون میدونم خوشحال می شی گیتارم دارم یاد میگیرم .گلم سعی می کنم چیزایی که باید یاد بگیری رو کم کم خودم یاد بگیرم از وقتی گیتار می زنم شما هم بلز میاری میزنی من کتاب می خونم شما هم کتاب میاری می خونی الان که ١ سال و ٤ ماه هستی شعر بلدی

اولین شعر که نگاری یاد داره تاب تاب عباسی < تاب تاب ابا با>  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)