نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

نگارجون عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/7 15:15
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگم این روزا که تند تند داره میاد میره ما دوتا هم حسابی سرگرمیم طوری که وقت کم میاریم با همبشینیم یه کارتون خوب ببینیم عیب نداره در عوضش شما داری زبان انگیلسی میخونی و الان رنگها رو کامل بلدی میتونی سلام بدی اسمت بگی وبه چند تا سوال انگلیسی که ازت میپرسیم کامل جواب بدی و این برای من که مامان شما هستم کاملا خوشحال کننده هست

خیلی شیرین زبون شدی هر هفته یه روز با من میای کارخونه و با خانم نصیری و خانم سالاری حسابی بازی میکنی و شب که با هم میریم خونه اونقدر خسته هستی که زود میخوابی

عزیزم تو تواین سن مستقلا مسواک میزنی شب تنها میخوابی و غذات خودت میخوری خیلی دوست دارم و به داشتنت افتخار میکنم   

پسندها (3)

نظرات (4)

rahele
21 مرداد 92 12:21
ghurbune in 2khtare khushgelo bahosh beram man
شبنم
3 شهریور 92 13:42
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان ارمیتا
27 اردیبهشت 93 7:38
تولدت مبارک
اعظم مامانه زهرا
27 اردیبهشت 93 22:56
سلام عزیزم تولدت مبارک